Counter Strike Global Offensive Online İndir

Counter Strike Global Offensive Bi Tur FPS Oynudur . Orta Bir Sistem Gereksimleri Olan Bu Oyun Normalde Paralıdır . Bu Oyunu Alacak Parası , Kredi Kardı Ya Da Ben Buna Para Vermem Diğen Arkadaşlar İçin Virüssüz Bir Şekilde İndirmelerini Sağlıyacağız Açıkcası Bendede Böle İndirdim Ve Oynuyorum.



CS GO SİSTEM GEREKSİNİMLERİ
En Düşük (minimum) Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows XP (32 bit)
İşlemci: Intel Core 2 Duo E6600 / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3600+
Bellek: 1 GB
Gerekli Boş Harddisk Alanı: 8 GB
Ekran Kartı: NVidia GeForce GT 420 / AMD Radeon HD 6450
Direct X: 9
Önerilen (maximum) Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows 7 (32 bit)
İşlemci: Intel Pentium Dual Core E5700 / AMD Phenom 8750 Triple-Core
Bellek: 2 GB
Gerekli Boş Harddisk Alanı: 8 GB
Ekran Kartı: NVidia GeForce GT 630 / AMD Radeon HD 6670
Direct X: 9





🔻🔻🔻🔻

Counter Strike Global Offensive TIKLA İndir
Counter Strike Global Offensive Online İndir Counter Strike Global Offensive Online İndir Reviewed by TrapTurkey on Haziran 21, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright tekkoyun.blogspot.com ©2018. Blogger tarafından desteklenmektedir.